آخرین اخبار
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
بازدید:۳۹۱
صدآنلاین | بازیکن اسبق پرسپولیس از اتحاد ‌تدابیر فنی کادرفنی و کیفیت بازیکنان به عنوان ویژگی‌های موفقیت این تیم خبر می‌دهد.
کد خبر : ۱۶۱۴۸

شاه‌محمدی: آدرس پرسپولیس را اشتباهی می‌دهند

جمشید شاه‌محمدی با اشاره به شرایط پرسپولیس در مسیر قهرمانی گفت: شش ماه قبل از این گفته بودم، پرسپولیس قهرمان می‌شود. اتفاقا در روزهایی که شرایط تیم خوب به نظر نمی‌رسید، این حرف را زدم. دلیل هم داشتم. چون پرسپولیس یک تیم واقعی بود. این که نتیجه در فوتبال معلوم نیست، حرف درستی است. من بر اساس ارزیابی و تحلیل فنی دو تیم می‌گویم پرسپولیس برنده بازی است. من همان ابتدای فصل به حمید مطهری گفتم سن تیمش بالاست و به مشکل می‌خورند. اگر اتفاق غیر منتظره روی ندهد و پرسپولیس با آرامش و تمرکز وارد این بازی شود امتیازات بازی را خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: سپاهان در مقایسه با کار تیمی در پرسپولیس تکیه فنی زیادی به خلاقیت فردی دو ، سه بازیکن داشت. پرسپولیس وابسته به ستاره‌ها نبود. اگر بعضی اتفاقات روی نمی‌داد، کار هم به روز آخر نمی‌کشید. الان هم به جای این که پرسپولیس معترض باشد رقبایش دست پیش گرفتند.

 

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره ادعاهای صورت گرفته علیه پرسپولیس در چند وقت اخیر، گفت: بعضی صحبت‌ها خیلی عجیب است. آن‌هایی معترض هستند که اتفاقا خود در تشکیلات فوتبال مسئولیت، نفوذ و جایگاه ویژه دارند. اگر به گفته خودشان بنابر اعمال نفوذ و این مسائل باشد که نفوذ آن‌ها چه در فدراسیون و چه در هر جای دیگری بیشتر است. در این میان از اشتباهات داوری، در مجموع بیش از همه سود کرده‌اند. با این وجود من می‌گویم این اشتباهات، سهوی هستند. به گفته کارشناسانی که همه بازی‌ها را بررسی کردند، پرسپولیس در مجموع متضرر شد. امیدوار هستم داوران و در کل فدراسیون و سازمان لیگ برای هفته آخر تحت تاثیر این فشارها قرار نگیرند. به نظرم شرافت جامعه داوری ما این اجازه را نمی‌دهد.

 

شاه‌محمدی افزود: همین اشتباهات سهوی داوری در یک مقطع که پرسپولیس در صدر بود، باعث شد تیم دیگر به صدر جدول برود. چه به واسطه این که پرسپولیس امتیازاتی را از دست داد و چه از این جهت که تمرکز و آرامش آن‌ها را به هم ریخت. ایمان دارم اگر اتفاقات عجیب و غریب نیفتد، پرسپولیس برنده بازی خواهد بود. پرسپولیس تیم مردمی است و لیاقت خود برای قهرمانی را نشان داد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها